دیجیتال مارکتر شب و روز ندارد!
این نوشته را تقدیم می کنم به تمام دیجیتال مارکتر هایی که برای انجام وظایفشان روز شب نداشته و ندارند و بخشی از زندگی شان وقف تاثیرگذاری بیشتر می شود.
ساعت ۸ شب است و مشغول تدریس به دانشپذیران هستم ناگهان صدای یادآوری کننده تلفن یکی از شاگردانم تمرکزم را بهم می ریزد. با دلخوری به او که به موبایلش چشم دوخته، خیره می شوم.
با ناراحتی می گوید:” استاد ببخشید، این مربوط به کار است و باید انجامش بدهم.”
هنوز دلخورم و پاسخش قانعم نکرده است. می پرسم:” کار؟ این وقت شب کار؟ آن هم سر کلاس؟
می داند که تاخیر بیش از حد، صدای تلفن همراه و بی نظمی سرکلاس من خط قرمز است. می گوید:” بله باید استوری بگذارم.”…
بیان این خاطره کوتاه بهانه ای است تا در این نوشته، به برخی از آسیب های زندگی شخصی دیجیتال مارکترها بپردازم. آسیب هایی جدی اما خاموش که بعضا باعث بوجود آمدن عوارضی می شود که شاید جبران آن ممکن نباشد.
دیجیتال ,شب ,” ,آسیب ,مارکترها , ,است می ,می گوید ,می شود ,است و ,دیجیتال مارکتر
درباره این سایت